De nieuwste iPhone 6S kent iets mindere verkoopcijfers dan de iPhone 6. De iPhone 6 is nog steeds de populairste iPhone. Desondanks hebben veel adverteerders hun advertenties aangepast aan de iPhone 6S. De schermvullende advertenties zorgen voor grote irritaties bij gebruikers van andere iPhone versies. De desbetreffende advertentie opent bij het opstarten van de App Store.
Advertenties iPhone 6S
Verschillende personen hebben hun ongenoegen geuit via diverse social media en enkele fora. Deze advertentie zou voor een enorme irritatie zorgen bij iPhone 5C-gebruikers en ouder. De advertentie prijst de iPhone 6S aan als ‘belachelijk krachtig’. De lezers van de advertentie kunnen vervolgens nog op de buttons ‘lees meer’ en ‘bekijk aanbieding‘ klikken.
Aan de bovenkant van de advertentie krijgt de lezer de kans om de reclame over te slaan. Nooit eerder was het noodzakelijk om een reclame te overbruggen om de App Store te bereiken. De desbetreffende reclame zal zichtbaar worden, wanneer de laatste update (iOS 9.2) is gedownload.